tiistai 29. toukokuuta 2012

Vapaapäivän tulos

Sain tehtyä itselleni kynnet sunnuntaina. Aloitin jo lauantaina ja tein pinkki/kulta koristeet mutta jotenkin en tykännyt niistä yhtään :/ Olin suunnitellut sellaiset kynnet jotka sopisivat perjantaiseen asuuni valmistujaisissa, mutta kynsistä tuli tosi rumat! Päädyin sitten turkoosiin ja vihreään, mikä on tosi outoa minulle, olenhan pinkkifani henkeen ja vereen :) Kokeilin nyt "stilettikynsiä" erittäin lyhyenä versiona, ainakin nyt aluksi. Ei sitä tiedä miten seuraavaksi innostun. Samalla kokeilin myös maalausta peukaloihin ja nimettömiin.
Kahdessa alimmassa kuvassa näkyy myös uusi lempparikoru :)

Mitä mieltä olette stileteistä?






Arvatkaapas mikä mulle tulee mieleen näistä kynsistä?

(kuva täältä)

LOMA!! Mulla vähän pukkaa lomakuumetta päälle, vaikka kesäloma on vasta heinäkuun lopussa. Tilannetta ei yhtään paranna se, että katselin eilen netistä äkkilähtöjä ulkomaille. Kuka lähtis mun mukaan? :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti